Tuesday 1 July 2014

TESTIMONI TERBAIK WRITE AND WIN CONTEST HIMAX5 SIRI 1/2014 (EN.AZMI)

NAMA: EN AZMI BIN MAN
NO.TEL: 012-4244467 (KG PADANG PETANI SIMPANG EMPAT)




Alhamdulillah kerana kesihatan saya semakin baik dengan Jus Alkali Himax5 dan Teman Aura. Saya sudah lama mengidap penyakit kencing manis, darah tinggi, gout dan sakit saraf.

Penyakit saraf yang kronik menyebabkan saya tidak boleh berjalan dengan sempurna. Tidak cukup dengan itu, ia melarat hingga ke otak dan menyebabkan saya hilang ingatan. Hal ini sangat membimbangkan keluarga saya kerana saya langsung tidak dapat mengenali siapa saya, apa nama saya sendiri, siapa isteri saya, siapa anak-anak saya dan orang di keliling saya.

Apa yang saya tahu, kini ingatan saya kembali pulih. Bagaimana saya melaluinya hanya keluarga dan Allah s.w.t sahaja yang tahu.

Betapa isteri yang saya kagumi, Pn.Asmah mencuba sedaya upaya beliau untuk mencari dan terus mencari pelbagai cara untuk mengubati saya. Beliau cukup tabah dan sabar dalam menjaga saya selama saya dalam keadaan sebegitu.

Akhirnya berkat kesabaran dan kesungguhan, beliau menemui penawar Himax5 yang begitu hebat ini. Beliau terus merawat saya dengan cara pengamalan minum air Himax5 dan juga dengan mandian dan rendaman kaki dengan ais batu menggunakan Teman Aura.

Alhamdulillah dengan izinNya, kurang dari dua bulan, segala masalah yang dialami beransur pulih. Masalah saraf dan otak hampir sembuh sepenuhnya. 

Doktor juga mengesahkan bahawa saya kini bebas dari penyakit kencing manis, darah tinggi dan gout.

Inilah keajaiban Mu Ya Allah, saya bersyukur sangat atas anugerah kesihatan ini. Apa yang penting, saya kini mampu menjalankan tanggungjawab saya terhadap keluarga saya. Saya boleh berjalan seperti biasa, bergerak bebas dan dapat meneruskan kerja saya sebagai seorang tukang rumah dengan sempurna. Terima kasih Himax5.

No comments:

Post a Comment